loading...
نمازبوک | Namazbook
پوریا کلانتری بازدید : 67 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد جلال نصرتي در وصيتنامه خود نوشته است: نمازهاي خود را حتي‌الامکان در اول وقت و به جماعت و در مسجد بجا آوريد و در مراسم عزاداري حسين (ع ) شرکت نمائيد.

 

منبع : ایسنا

 

پوریا کلانتری بازدید : 65 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد نادر گوديني نيز چنين مي‌نويسد: نماز را به پا داريد که نماز اسلحه مومنان است و هر کس نماز را سبک بشمارد نمي‌تواند از اسلام پشتيباني کند.

 

منبع : ایسنا

 

 

پوریا کلانتری بازدید : 41 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد محمد مراد کرمي در وصيت نامه خود نوشته است: تمام کارهاي ما براي بر پايي نماز است. برادران و فرزندانم نماز خود امام خميني ( ره ) خوب بخوانيد و در مساجد شرکت کنيد.

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 47 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد احدالله محسني نوشته است: اي برادران که خط خود را در خط امام مي‌دانيد، طرف سخنم با شما مي‌باشد زيرا که منافقين و کفار، خداوند آنها را کر و کور نموده و بر قلب آنها مهر نهاده که حقيقت را نفهمند، اما برادران بدانيد که نماز بدون جهاد بودن، کاري بيهوده است و خود را فريب داده‌ايد همانطوريکه امام عزيز فرمود: بايد در يک دست سلاح و در دست ديگر قرآن برداشت که اين دو باهم به اسلام مفهوم مي‌بخشند و اسلام را لذت‌بخش مي‌کنند.

 

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 41 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد کيومرث محمدي جيب‌وندي نيز در وصيتنامه خود چنين مي‌نويسد: در مراسم تشييع جنازه شهداء و نماز جمعه‌ها و جماعات و همچنين در دعاها شرکت کنيد و نماز را به پا داريد که تنها عامل اصلي براي نزديکي با خدا و تقرب به خدا همان نماز است.

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 44 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (1)

شهيد معروفعلي مرادي نيز چنين نوشته است: مواظب باشيد از نماز خواندن غفلت نکنيد و بچه‌ها را هم به آن تعليم دهيد چرا که نماز خواندن و به ياد خدا بودن و داشتن تربيت حسنه و توصيه کردن ديگران به تقوي باعث آرامش روح مي‌شود.

 

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 45 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد بيژن فاضلي نيز در وصيت خود نوشته است: برادران سنگر سياسي عبادي نماز جمعه را ترک ننمائيد، در راهپيمائيها و تشيع جنازه ها شرکت نماييد که اجتماع شما لرزه به اندام ابر قدرت‌هاي شرق و غرب مي‌اندازد.

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 39 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد خدا مروت‌گلي نيز مي‌نويسد: بزرگترين ستون دين، نماز است و نماز خواندن تنها کافي نيست، همين که انسان نشست و دو رکعت نماز خواند و خيال کند بار از گردنش افتاد، بايد نماز را به پا دارد. خيال مي‌کنند اگر دو رکعت نماز هول هولکي خواند فردا او را به بهشت مي‌برند، خير. اين خبرها نيست که قرآن کريم مي‌فرمايد: بگو اي پيغمبر همانا نماز و طاعت و کليه اعمال من و حيات و ممات من همه براي خداست که پروردگار جهانيان است.

 

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 42 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد هوشنگ جمالي در وصيتنامه خود نوشته است: اي عزيزان مگذاريد كه يك لحظه از عمرتان بيهوده تلف شود و نماز را به پا داريد كه ما براي نماز مي‌جنگيم.

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 43 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد غلامرضا سياه کمري در وصيتنامه خود نوشته است: تا سه کيلومتري نيروهاي دشمن جلو رفتيم، من و يکي از برادران سعي مي‌کرديم جلوتر از ديگران حرکت کنيم تا قسمت عمده نيرو در دام قرار نگيرد و توان مقابله يا حداقل گريز از دشمن را حفظ کند. خوشبختانه اتفاق بدي نيفتاد و ما توانستيم مقارن تاريکي شب جايي براي خواب بيابيم و در پناه کوهها و در دل شيارها و غارها مکاني را جهت استراحت انتخاب کنيم.

 

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 25 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد فريدون ملکيان مي‌نويسد: خواهران عزيز مرا حلال کنيد و پيرو زينب (س) باشيد و تقوا را پيشه کنيد و در نماز خواندن اول وقت کوشا باشيد.

 

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 14 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد حسين مراد قزوينه‌اي نيز نوشته است: برادرانم هميشه در سر نمازتان رزمندگان پر توان اسلام را دعا کنيد و هميشه نماز را با حال به جا آوريد و بدانيد که من براي بر پاداشتن نماز کشته شده‌ام.

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 17 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد عليرضا حيدري در وصيتنامه خود مي‌نويسد: خواهران و برادران اگر لحظه‌اي بين ما و نماز و دعا فاصله بيفتد آن روز، روز شكست انقلاب اسلامي و روز پيروزي دشمنان است با نماز و دعا تا اينجا آمده‌ايم و ضامن تداوم انقلاب اسلامي هم همين نماز و دعاهاي ماست.

 

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 24 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد خسرو فعله‌گري نيز نوشته است: نماز را به پا داريد و جهان را بجوئيد اگر چه او شما را جويا باشد و چنانچه چيزي از دنيا از شما گرفته شد ناراحت نباشيد.

پوریا کلانتری بازدید : 15 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد محمدجعفر خدابخشي نيز چنين نوشته است: خواهران عزيزم از شما مي‌خواهم که ترک حجاب نکنيد، نماز را به پا داريد و خدا را فراموش نکنيد و هر کاري را فقط بخاطر خدا انجام بدهيد.

 

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 14 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد محمد کوروندي نيز در وصيت نامه خود نوشته است: به کليه دوستان و آشنايان توصيه مي‌کنم که دعا و نماز را فراموش نکنند، بخصوص در نمازهاي جماعت و جمعه شرکت کنند چون در جماعت انسان آگاه مي‌شود.

پوریا کلانتری بازدید : 16 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد بختيار خداياري نيز در وصيت نامه خود مي‌نويسد: مادر جان مقام مادري در جامعه اسلامي خيلي مهم است، زندگي مزرعه آخرت است در اين دنيا بايد مقدمه و توشه آخرت را فراهم نمايد هيچ توشه‌اي به دست نمي آيد مگر به نماز و ذكر خداوندي، مادر، شما افتخار كنيد كه فرزندت از جانبازان امام ولي عصر(عج) مي‌باشد.

 

منبع : ایسنا 

پوریا کلانتری بازدید : 15 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

شهيد حمزه جهان‌بيگي نيز در خصوص مبحث نماز در وصيت نامه خود نوشته است: نمازتان را با جديت تمام بخوانيد و سعي كنيد نماز اول وقت بخوانيد و در جماعات شركت كنيد، همچين در نماز جمعه، نماز جماعت و دعاها.

 

منبع : ایسنا 

درباره ما
موضع الصلاه من الدین کموضع الراس من الجسد . حضرت محمد (ص) پیامبر در بیان عظمت نماز فرمودند «موقعیت نماز در ارکان دین مانند سر انسان است نسبت به تن او» از اینجا معلوم میشود که رکن اصلی دین نماز است . نماز در میان همه عبادات که در فروع دین جای دارند سرمنشاء همه عبادات میباشد . در اصول دین هنگامی که توحید شناسی ، عدل، نبوت ؛ امامت و معاد را مورد بررسی قرار میدهیم در میابیم که الفبای آنها عبودیت ، بندگی ، خلوص نیت و عبادت است تنها عبادتی که متضمن قبولی همه عبادات و اعمال میشود نماز است و نماز از آخرین وصایای انبیاء و اولیاء و حکما و بزرگان دین بوده است امید است با مطالعه این وبلاگ اطلاعات مفید و ارزشمندی در زمینه نماز به دانش شما افزوده شده و چراغ راه روشنی برای شما و آیندگان باشد . ان شاءالله . مدیر وبلاگ : پوریا کلانتری . ایمیل مدیر:pouriakalantari@chmail.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 441
  • بازدید کلی : 9,423
  • کدهای اختصاصی